Platforma SAP Ariba Změna způsobu objednávání

Rychlé vyhledání produktu

Vybrat kategorii nebo podkategorii

Implementace platformy SAP Ariba ve Skupině B. Braun


Vážení obchodní partneři,

Naše Skupina B. Braun se neustále snaží zlepšovat a inovovat svoje procesy a postupy. Jedním z těchto kroků je i implementace moderního způsobu objednávání zboží a služeb prostřednictvím platformy SAP Ariba.

Platforma SAP Ariba funguje jako moderní nástroj pro podporu digitální komunikace mezi dodavateli a jejich zákazníky. Umožnuje mimo jiné vytváření nákupních objednávek, jejich elektronické zasílání a potvrzování, což zjednodušuje a zrychluje celý proces nákupu. 

Co se pro vás zavedením tohoto systému mění?

V rámci naší spolupráce nic zásadního. Stále platí dohodnuté podmínky. Mění se pouze způsob, jakým naše společnosti vytvářejí a zasílají objednávky svým dodavatelům. 

Je jen na vás, jak budete s našimi objednávkami pracovat. Můžete se buď přihlásit do globální sítě SAP Ariba Business Network (v bezplatné verzi Standard, či placené Enterprise). Samozřejmě se však můžete rozhodnout, že budete pracovat jen s objednávkami, které vám budeme zasílat emailem a nikam se registrovat nemusíte.

Žádáme Vás jen o jediné. Uvádějte na Vašich fakturách naše číslo objednávky, které se k Vám dostane jakýmkoliv způsobem. Zjednodušíte tak jejich zpracování a vyhneme se případným nejasnostem, které mohou vést i ke zpoždění její úhrady.

Podrobnosti a návody o síti SAP Ariba Business Network naleznete na tomto odkaze: SAP Business Network

V případě nejasností se obraťte na Vaši kontaktní osobu, případně na Gabrielu Knopp (gabriela.knopp@bbraun.com) či Kateřinu Bělovskou (katerina.belovska@bbraun.com), které Vám zodpoví případné otázky.

Věříme, že přechod na novou platformu přinese do naší spolupráce větší efektivitu a digitalizaci a přispěje k dalšímu rozvoji našich dobrých obchodních vztahů.