Implementace platformy SAP Ariba ve Skupině B. Braun
Vážení obchodní partneři,
Naše Skupina B. Braun se neustále snaží zlepšovat a inovovat svoje procesy a postupy. Jedním z těchto kroků je i implementace moderního způsobu objednávání zboží a služeb prostřednictvím platformy SAP Ariba.
Platforma SAP Ariba funguje jako moderní nástroj pro podporu digitální komunikace mezi dodavateli a jejich zákazníky. Umožnuje mimo jiné vytváření nákupních objednávek, jejich elektronické zasílání a potvrzování, což zjednodušuje a zrychluje celý proces nákupu.
Co se pro vás zavedením tohoto systému mění?
V rámci naší spolupráce nic zásadního. Stále platí dohodnuté podmínky. Mění se pouze způsob, jakým naše společnosti vytvářejí a zasílají objednávky svým dodavatelům.
Je jen na vás, jak budete s našimi objednávkami pracovat. Můžete se buď přihlásit do globální sítě SAP Ariba Business Network (v bezplatné verzi Standard, či placené Enterprise). Samozřejmě se však můžete rozhodnout, že budete pracovat jen s objednávkami, které vám budeme zasílat emailem a nikam se registrovat nemusíte.
Žádáme Vás jen o jediné. Uvádějte na Vašich fakturách naše číslo objednávky, které se k Vám dostane jakýmkoliv způsobem. Zjednodušíte tak jejich zpracování a vyhneme se případným nejasnostem, které mohou vést i ke zpoždění její úhrady.
Podrobnosti a návody o síti SAP Ariba Business Network naleznete na tomto odkaze: SAP Business Network
V případě nejasností se obraťte na Vaši kontaktní osobu, případně na Gabrielu Knopp (gabriela.knopp@bbraun.com) či Kateřinu Bělovskou (katerina.belovska@bbraun.com), které Vám zodpoví případné otázky.
Věříme, že přechod na novou platformu přinese do naší spolupráce větší efektivitu a digitalizaci a přispěje k dalšímu rozvoji našich dobrých obchodních vztahů.