Zákaznické centrum B. Braun poskytuje profesionální a kvalitní péči všem svým zákazníkům
S čím se na nás můžete obrátit?
- Přijímáme a zpracováváme objednávky a vaše požadavky
- Poskytujeme informace o dodacích termínech
- Informujeme zákazníky o nevykrytých objednávkách
- Podáváme odborné informace o portfoliu produktů
- Přijímáme a vyřizujeme reklamace
- Přijímáme požadavky na záruční a pozáruční servis
- Navštěvujeme naše zákazníky
- Pravidelně zjišťujeme spokojenost našich zákazníků
Kontakt
Kontakt
Tým Zákaznického centra
Tým Zákaznického centra
Rádi bychom Vám představili referentky našeho Zákaznického centra.
Často kladené dotazy
Často kladené dotazy
Kdy mohu kontaktovat zákaznické centrum?
Zákaznické centrum můžete kontaktovat každý všední den od 8.00-16.00 na telefonním čísle +420 271 091 333.
Jak mohu objednat zboží?
Každý všední den je možné odeslat objednávku do 14.00 hodin na adresu prodej.cz@bbraun.com, zboží dodáme do 48 hodin od objednání.
Když se nedovolám, zavoláte mi zpět?
Pokud se referentky Zákaznického centra věnují zákazníkům, kteří se dovolali před Vámi, rádi Vám co nejdříve zavoláme zpět.
Mohu podat podněty ke zlepšení?
Cílem naší společnosti je poskytovat služby nejvyšší kvality.
Pokud máte jakýkoliv podnět na zlepšení, budeme rádi, pokud nám, ho sdělíte. Byli jste s naší službou spokojeni? Dejte nám o tom vědět.